0

نگه داشتن تمپو: هنر اجباری کردن حرکات

خانه » دانلود » نگه داشتن تمپو: هنر اجباری کردن حرکات
هنر اجباری کردن حرکات
اشتراک گذاری محصول
نگه داشتن تمپو: هنر اجباری کردن حرکاتReviewed by Farashop on Mar 9Rating:

نگه داشتن تمپو: هنر اجباری کردن حرکات

 

هنر اجباری کردن حرکات – در شطرنج ابتکار همه چیز است. وقتی ویلهلم اشتاینیتز ، اولین قهرمان جهان ، اصول شطرنج کلاسیک خود را مطرح کرد ، گفت: “فقط بازیکن با ابتکار عمل حق حمله دارد”.

ابتکار عمل را بدست آورید و فرمان بازی را بدست بگیرید هر حرکت شما حاوی یک تهدید مرگبار است ،طرح های حریف شما از روزنه خارج است. تنها کاری که می توانند انجام دهند این است که واکنش نشان دهند ، منفعلانه دفاع کنید و امیدوارم که حرکت بعدی شما آخرین نیست.

اکنون می توانید راز فرمان ابتکار عمل را با نگه داشتن تمپو هنر اجباری شطرنج را از استاد بزرگ آمریکایی جاش فریدل (۲۵۶۲) بیاموزید.

این دوره ۵ ساعته به شما می آموزد که چگونه به روشی جدید فکر کنید ، اولویت بندی حرکات اجباری ، تاکتیک ها و قربانی ها برای جلوگیری از پیشرفت حریفان خود.

استاد جاش فریدل شهرت خود را به عنوان یکی از قوی ترین بازیکنان حمله کننده به بدست آورده و می گوید این رویکرد بازی اجباری ترین حرکت (خوب) در هر موقعیتی است که به او کمک کرده تا به موفقیت خود برسد.

در اینجا نحوه تغییر بازی شما آورده شده است:

با تجزیه و تحلیل تهاجمی جاش به سرعت قوی ترین حرکات را پیدا کنید. همانطور که نایجل شورت می گوید: شطرنج مدرن بیش از حد به چیزهایی مانند ساختار پیاده اهمیت می دهد. فراموشش کن ، مات کردن بازی را تمام می کند.
شروع به دیدن ایده های متناقض کنید که موقعیت هایی مانند این کسب می کنند. رایانه ها آنها را به راحتی می یابند اما پیش تصورات انسانی ما در واقع جواب را از ما می گیرند. جاش فاش کرد که چگونه مانند استوک فیش فکر کنید (فصل ۵).
اجرا آخربازی بی دردسر. تاکتیک ها همه جا در آخر بازی قرار دارند. در فصل ششم ، استاد بزرگ فریدل به شما نشان می دهد که چگونه می توانید اصول اجباری کردن شطرنج را برای به دست آوردن ۸۰٪ پایان بازی ها را به نفع خود به کار ببرید.
ترافیک یک طرفه. تنها راهی که رقبای شما قادر به زنده ماندن خواهند بود ، ایجاد بازی متقابل است – اما تکنیک پیشگیری از تمپو جاش به این معنی است که آنها هیچ شادی نخواهند داشت.
یک دوره فوق العاده که به شما کمک می کند در بازی های بیشتری پیروز شوید ، بیشتر سرگرم شوید و مهارت محاسبه خود را بهبود ببخشید.

Keeping the Tempo The Art of Forcing Chess

مشخصات محصول

زبان انگلیسی ⇐ نسخه اورجینال ⇐ فرمت Mp4 ⇐ مدت فیلم ۵ ساعت ⇐ حجم فایل ۱۸۳ مگابایت فشرده

خرید فیلم با گامبی اسمیت مورا سیسیلی را نابود کنید
مشاهده نمونه فیلم آموزش
۵۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 50,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 50,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    1 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    محصولات مرتبط

    دفاع سیسیلی

    دفاع سیسیلی ۱٫٫c5

    شامل 5 فروش 50,000 تومان
    تعداد کاربران 274 عدد
    تعداد محصولات 1012 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید