0

طرح بهبود شطرنج: از مبتدی تا پیشرفته در ۷ روز

خانه » دانلود » طرح بهبود شطرنج: از مبتدی تا پیشرفته در ۷ روز
طرح بهبود شطرنج
اشتراک گذاری محصول
طرح بهبود شطرنج: از مبتدی تا پیشرفته در 7 روزReviewed by Farashop on Apr 15Rating:

طرح بهبود شطرنج: از مبتدی تا پیشرفته در ۷ روز

 

طرح بهبود شطرنج (From Novice to Advanced in 7 days) – این دوره بسیار محبوب از شطرنج ماتو جلیک است که وعده داده شما را از مبتدی به پیشرفته در ۷ روز برساند به عنوان یک بهبود شطرنج، ضروری است که با مهمترین شرایطی که احتمالا در صفحه شطرنج مواجه می شوید آشنا شوید. ماتو این “تشخیص الگو” را با بررسی اغلب تاکتیک های رایج، الگوهای تکراری و تله های گشایش در سبک مشهور سرگرم کننده خود، ایجاد می کند. هنگامی که شما این پایه آموزشی را در اختیار دارید، ماتو برخی از شگفت انگیز ترین پیروزی های سریع در تاریخ شطرنج را نشان می دهد. شما می توانید بهترین ایده های حمله ای را از افسانه هایی مانند پل مورفی، الکساندر آلخین، گری کاسپاروف و بابی فیشر یاد بگیرید این ایده ها و بازی ها بسیار خاطره انگیز هستند، هر زمان که فرصتی ایجاد شود، آماده باشید تا آنها را در بازی های خود بکار ببرید.

درباره نویسنده:
ماتو جلیک یکی از محبوب ترین ورزشکاران و معلمان شطرنج است که عمدتا در کمک به مبتدیان در رسیدن به درجه های جدید و پیشرفت در شطرنج می باشد. درس های او ساده و موثر هستند و هزاران نفر از تازه کارها برای راهنمایی شطرنج به او مراجعه می کنند. ماتو جلیک یک مربی شطرنج هست که آرام صحبت می کند و سبک او باعث می شود بازیکنان هر سطح آنچه را که او توضیح می دهد به راحتی درک کنند.

چگونه این دوره به شما کمک می کند؟
با پیشرفت دانش خود، ماتو نشان می دهد که چگونه مهارت های لازم برای موفقیت در شطرنج را توسعه دهید. شما یاد خواهید گرفت چگونه به موقعیت نگاه کنید، آن را ارزیابی کنید، نقاط ضعف پیدا کنید و یک طرح برنده را بسازید. این یک برنامه کامل بهبود شطرنج برای کمک به شما در هر جنبه ای از بازی قوی تر شوید. شما عناصر منحصر به فردی از آخربازی محکمی را کشف خواهید کرد و این یک منطقه کلیدی برای گرفتن امتیاز کامل در مسابقات است که اغلب دانشجویان شطرنج آنها را نادیده می گیرند.

در اینجا برخی از مهمترین مواردی که با این درس یاد می گیرید عبارتند از:

مات های ضروری:

از مبتدی تا پیشرفته در ۷ روز – ماتو جلیک ۱۲ الگوهای ماتی متداول را به سادگی توضیح می دهد و شما  می توانید بلافاصله از آنها برای به دست آوردن پیروزی در بازی های خود استفاده کنید.

گشایش های محبوب:

نگاهی عمیق به بهترین گشایش های شطرنج با نمونه هایی از استادان برتر شطرنج (آمادگی گشایش برای مسابقات)

مینیاتورهای آموزشی:

۳۳ بازی آموزشی کوتاه آموزنده در تاریخ با مثال هایی از مورفی به کسپاروف! (ایده های ساده در این بازی ها به شما قدرت پیشرفت می دهد)

و خیلی، خیلی بیشتر!

در نهایت، بهبود خود را با راهنمایی های ماتو برای بهبود در شطرنج و تست مهارت های خود را با بخش “حرکت کشنده” تسریع کنید. با ۸/۵ ساعت محتوای بصری درخشان در برنامه بهبود شطرنج، ازمبتدی تا پیشرفته در ۷ روز همه نیازهای شما را برای دستاوردهای مهم در شطرنج برآورده می کند.

From Novice to Advanced in 7 days

From Novice to Advanced in 7 days

مشخصات محصول

فیلم شطرنج ⇐ زبان انگلیسی ⇐نسخه اورجینال ⇐ نسخه mp4 ⇐ مدت ۹ ساعت ⇐ حجم ۳۸۱ مگابایت به صورت زیپ ⇐سطح مبتدی تا پیشرفته ⇐ دسته گشایش شطرنج

خرید اینفومنت شطرنج ۱۳۹
۵۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 50,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 50,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    5 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    محصولات مرتبط

    دفاع سیسیلی

    دفاع سیسیلی ۱٫٫c5

    شامل 5 فروش 50,000 تومان
    تعداد کاربران 274 عدد
    تعداد محصولات 1026 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید