0

دفاع سیسیلی ۱٫٫c5

خانه » دانلود » دفاع سیسیلی ۱٫٫c5
دفاع سیسیلی
اشتراک گذاری محصول
دفاع سیسیلی 1..c5Reviewed by Farashop on Sep 5Rating:

دفاع سیسیلی ۱٫٫c5

 

استاد بزرگ مسگن آمانوف حرکت ۱… c5 را به عنوان بهترین دفاع برای سیاه در برابر ۱٫e4 توصیه می کند ، به همین دلیل است که وی به روز ترین راهنمای شروع بازی شطرنج برای سیاه را بر اساس دفاع سیسیلی منتشر کرده است. با بازی دفاع سیسیلی ، شما در واقع سعی در تساوی ندارید ، بلکه ابتکار عمل را از همان ابتدای بازی به دست می آورید. استاد بزرگ آمانوف واریانت نایدروف را توصیه می کند زیرا این مورد علاقه بسیاری از بازیکنان قدرتمند مانند کاسپاروف و فیشر بود. در این دوره ، او تمام اسرار و تازگی های کشف شده را با شما به اشتراک می گذارد و بهترین ها را برای آماده سازی گشایش به روز می کند. مسگن آمانوف یک استاد بزرگ شطرنج از ترکمنستان است. وی در حال حاضر بالاترین بازیکن ممتاز کشورش است و تاکنون در ۴ المپیاد شطرنج نماینده ترکمنستان بوده است.
استاد بزرگ مسگن آمانوف بیش از ۱۲ سال بازیکن و مربی حرفه ای شطرنج است. در طی این مدت ، وی توانسته است صدها دانش آموز را به طور چشمگیری در بهبود شطرنج یاری کند. بسیاری از آنها توانسته اند از سطح مبتدی شطرنج به سمت متخصص و استادی حرکت کنند.
استاد بزرگ آمانوف از طریق تجربه مربیگری خود و ضمن همکاری با دیگر استادان بزرگ ، این پکیج عالی درس شطرنج را تهیه کرده است که نشان دهنده یک برنامه بهینه برای کمک به شما در پیشرفت سریع مهارت های شطرنج است.

این پکیج آموزشی خطوط اصلی سیسیلی نایدروف ،خطوط جناحی و انحرافات سیسیلی نایدروف و ضد سیسیلی را پوشش می دهد.

Chess Opening Repertoire For Black: 1…c5 Sicilian Defense

مشخصات محصول

فیلم شطرنج ۲۰۱۹ ⇐ زبان انگلیسی ⇐نسخه اورجینال ⇐ فرمت mp4 ⇐ مدت ۸ ساعت و ۲۰ دقیقه ⇐سطح متوسط تا پیشرفته⇐ حجم ۳۴۶ مگابایت به صورت زیپ ⇐ دفاع سیسیلی ⇐ دسته گشایش شطرنج ⇐ فایل pgn آموزش ⇐ انتشارات ImproveMyChess 

خرید کتاب شروع بازی راگوزین پیچیده
نمونه ای از فیلم دفاع سیسیلی

 

۵۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 50,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 50,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    5 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    تعداد کاربران 274 عدد
    تعداد محصولات 1027 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید