0

سیسیلی نایدروف تنبل

خانه » دانلود » سیسیلی نایدروف تنبل
سیسیلی نایدروف تنبل
اشتراک گذاری محصول
سیسیلی نایدروف تنبلReviewed by Farashop on Jun 12Rating:

سیسیلی نایدروف تنبل

 

سیسیلی نایدروف تنبل – در این دی وی دی ۶ ساعته توسط استاد بزرگ سیمون ویلیامز و استاد بزرگ دنی گورمالی، ما قصد داریم یکی از  پاسخ های پرخاشگر  به ۱٫e4، را در سیسیلی نایدروف، آموزش دهیم.

GingerGM با خوشحالی می گوید: “دنی گورمالی”، یکی از طرفداران “سیسیلی نایدروف”، که شما را با تجزیه و تحلیل تخصصی و دانش تئوری در مورد یکی از شگفت انگیزترین و پرطرفدارترین گشایش های شطرنج در تمام دوران ارائه خواهد کرد.

همچنین استاد بزرگ سیمون ویلیامز که از ۲۰+ سال آموزش برای پرسیدن سؤالات مربوط به بازی اتفاقی یا باشگاهی استفاده می کند، اطمینان حاصل کنید که هیچ سنگی باقی نمانده است که به شما کمک می کند تا این واریانت تهاجمی و محترمانه برجسته ای از دفاع سیسیلی کلاسیک را بیاموزید ، اغلب توسط قهرمانان جهان، بابی فیشر و گری کسپاروف استفاده می شود.

این دوره سیسیلی نایدروف تنبل برای شما؟

این دوره ۱۷ بازی کلیدی با تجزیه و تحلیل تخصصی استاد بزرگ و ۷ فصل متمایز از تئوری های تیز را به رخ می کشد، این دی وی دی، دانش آموز شطرنج تازه کار یا پیشرفته به طور یکسان، همه چیز نیاز شما را با اطمینان شروع به بازی این گشایش یا تازه کردن مجموعه قبلی خود را فراهم می کند.

Lazy Sicilian Najdorf

در اینجا برخی از مهم ترین درس هایی که یاد می گیرید را خواهید آموخت:

Lazy Sicilian Najdorf

قربانی رخ در c3

از استاد بزرگ سیمون ویلیامز و گورمالی یاد می گیرید که چگونه افسانه گری کاسپاروف مبادله C3 را برای به دست آوردن یک مبارزه فعال در جناح وزیر قربانی کرد، در حالی که شاه او هنوز در وسط صفحه شطرنج نشسته بود. تعویض قربانی در C3 برای به دست آوردن یک مبارزه بسیار فعال در جناح وزیر، یک ایده بسیار معمول در بسیاری از واریانت دفاع سیسیلی است. شما می توانید ببینید که چطور این کار را با نتایج عالی انجام می دهد.

حملات طرف مقابل!

این بسیار متداول است که قلعه بزرگ سفید برای شروع حمله به شاه سیاه، که معمولا قلعه کوتاه یا برای مدت زمانی  در مرکز قرار دارد، مشاهده کنید. شما در سیسیلی نایدروف تنبل یاد خواهید گرفت که چگونه بازی را به طور فعال انجام دهید تا بازی متقابل جناح وزیر ایجاد شود قبل از اینکه حریف حمله خود را به جناح شاه آغاز کند.

شکست … D5

در بسیاری از واریانت های دفاع سیسیلی، به ویژه در سیسیلی نایدروف، سفید، برتری فضایی در مرکز را به دست می آورد و فشار را روی خانه d5 قرار می دهد. یاد بگیرید چگونه با سرعت بخشیدن یا حتی به دست آوردن برتری با مهره های سیاه، با بازی پیشرفته معمول … d5. به جای بمباران کردن دانشجویان با واریانت های تئوری بی پایان برای حفظ کردن، “نایدروف تنبل” قصد دارد شما را به ایده های اصلی، مفاهیم، ​​ساختارها، پاسخ ها و غیره، به راحتی به یاد آوردن روش های ساده به شما آموزش دهد.

مشخصات محصول

فیلم شطرنج ⇐ زبان انگلیسی ⇐نسخه اورجینال ⇐ نسخه mp4 ⇐ مدت ۶ ساعت ⇐ حجم ۲۰۰ مگابایت به صورت زیپ ⇐سیسیلی نایدروف تنبل ⇐ دسته گشایش شطرنج ⇐فایل pgn آموزش

خرید کتاب مرکز: یک راهنمای استراتژی مدرن
۵۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 50,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 50,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    2 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    تعداد کاربران 274 عدد
    تعداد محصولات 1026 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید