0

اسرار بازی میخائیل تال

خانه » دانلود » اسرار بازی میخائیل تال
اسرار بازی میخائیل تال
اشتراک گذاری محصول
اسرار بازی میخائیل تالReviewed by Farashop on Apr 18Rating:

اسرار بازی میخائیل تال

 

اسرار بازی میخائیل تال – یک دوره ضروری برای تمام بازیکنان سطح مهارت است و به شما کمک خواهد کرد که اسرار سبک هیجان انگیز تال را درک کنید. پس از مطالعه این دوره، شما می توانید برخی از تکنیک های برنده را در بازی های خود استفاده کنید، و به حریف خود در صفحه شطرنج به زیبایی حمله کنید!

این که آیا شما یک بازیکن آرام پوزیسیونی یا یک بازیکن تهاجمی با احتیاط هستید، در هر بازی زمانی می رسد که شما  باید به ناگزیر حمله کنید. پس از این همه، این تنها راه برای برنده شدن در بازی شطرنج است. اگر میخواهید از بهترینها یاد بگیرید، باید هنر حمله را با استفاده از بازیهای میخائیل تال، که هشتمین قهرمان شطرنج جهان و بزرگترین بازیکن حمله کننده در تمام دوران بوده است، مورد استفاده قرار دهید.

در این دوره، شما نه تنها دقیق یاد می گیرید که چگونه می توانید تکنیک های مشابه را برای توسعه حملات خرد کردن در بازی های خود دنبال کنید، بلکه شما نیز قادر به لذت بردن از سبک های دیدنی بازی های تال خواهید بود.

بر خلاف متخصصان مدرن که بسیار محتاط هستند و اغلب بازی های خود را با یک تساوی به پایان می رسانند، میخائیل تال هرگز تردید نکرد که پوزیسیون را پیچیده کند، چالش برانگیزد، حرکت های ریسکی انجام دهد و آن را به عنوان تماشایی، که می توانید امیدوار باشید.

چگونه این دوره به شما کمک می کند؟ (Mikhail’s Tal Magic revealed)
اسرار بازی میخائیل تال – استاد بزرگ آیگور اسمیرنوف و ماتو جلیک ذر این دوره به شما کمک خواهند کرد تا کاملا یاد بگیرید که چگونه می توانید تکنیک های مشابه تال را به منظور ایجاد حملات خرد کننده علیه حریفان خود دنبال کنید. تال به عنوان یک نابغه خلاق به طور گسترده ای مورد توجه بود و یک بازیکن جسور بود که هرگز نمی ترسید یک سوار را قربانی کند، اگر حمله برایش ضروری بود. او غیر قابل پیش بینی بود، و ترکیبات حمله او تا کنون تحت تاثیر قرار گرفته و الهام گرفته از بازیکنان است. رویکرد تال این بود که “شطرنج، اول از همه هنر است.”

این دوره سبک حمله زیبا را بررسی خواهد کرد. پس از تماشای این دوره، لازم است دانش مورد استفاده را در عمل اعمال کنید. به همین دلیل ۹ کار عملی (۵۹+ بازی) در این دوره وجود دارد و مشارکت فعال کمک خواهد کرد که شما  در درک و یادآوری ایده هایی که آموزش داده می شود، را بهتر درک کنید.

 

تصویر محیط برنامه

GM Igor Smirnov

Mikhail’s Tal Magic revealed

 

Mikhail’s Tal Magic revealed

مشخصات محصول

زبان انگلیسی ⇐ دسته بندی وسط بازی ⇐ موضوع حمله در شطرنج ⇐ ۱۱ درس ⇐ مدت فیلم ۴٫۴۵ ساعت ⇐ نسخه Mp4به همراه فایل اجرایی ⇐ سطح مهارت متوسط ⇐حجم فایل ۲۴۷ مگابایت به صورت زیپ

خرید فیلم از مبتدی تا پیشرفته در ۷ روز
نمونه فیلم آموزش اسرار بازی میخائیل تال

 

۶۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 60,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 60,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    11 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    محصولات مرتبط

    سطح شطرنج خود را بالا ببرید

    فیلم سطح شطرنج خود را بالا ببرید

    شامل 4 فروش 80,000 تومان
    تعداد کاربران 275 عدد
    تعداد محصولات 1032 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید