0

کتاب ۱۰۰۱ پازل مرگبار شطرنج

خانه » دانلود » کتاب ۱۰۰۱ پازل مرگبار شطرنج
1001 پازل مرگبار شطرنج
اشتراک گذاری محصول
کتاب 1001 پازل مرگبار شطرنجReviewed by Farashop on Jan 7Rating:

کتاب ۱۰۰۱ پازل مرگبار شطرنج

 

۱۰۰۱ پازل مرگبار شطرنج (۱۰۰۱ Deadly Chess Puzzles) – تاکتیک و تصمیم گیری: با حل کردن یاد بگیرید!
“مطالعه تاکتیک های شطرنج تنها سودمندترین فعالیت برای اکثر شطرنج بازان است. از سطح مبتدی تا استاد بزرگ، بازیکنان تقریباً در هر حرکت هر بازی با تصمیمات تاکتیکی مواجه می شوند. من پنج ماه گذشته را صرف بررسی بازی‌هایی کرده‌ام که در سال گذشته بین بازیکنانی با رتبه‌بندی ۲۲۰۰ و بالاتر انجام شده و هدف آن انتخاب ۱۰۰۱ پازل از آموزنده‌ترین پازل‌های تاکتیکی است. – جیمز ریتزیتانو

این یک دوره هجومی تاکتیکی واقعی است که در آن شما با حل کردن یاد خواهید گرفت: درس ها در خود پازل ها گنجانده شده اند و با تلاش خودتان در حل آنها آموزش داده می شوند. چهار فصل اول شامل یک بخش تست است که در آن موقعیت ها کمی ساده تر هستند تا آنچه را که یاد گرفته اید بررسی کنید. آنها همچنین به عنوان تمرین های تجدید نظر طراحی شده اند تا پس از پایان خواندن کتاب به صورت دوره ای به آن بازگردید.

پازل های ریزیتانو فقط یک مورد از “تاکتیک را ببینید و ادامه دهید” نیست. این آموزش خوبی برای بازی عملی نیست، جایی که تا زمانی که آن را به دقت تجزیه و تحلیل نکرده باشید، نمی دانید که آیا یک تاکتیک کارساز است یا خیر. در برخی موارد بهتر است ایده را رد کنید و یک حرکت آرام انجام دهید، در حالی که بسیاری از پازل ها نیاز به یک حرکت دفاعی خوب دارند. مهارت های تصمیم گیری در شطرنج رقابتی حیاتی است. و قطعاً برای فصل‌های پایانی کتاب، «پازل های پیشرفته» و «پازل‌های مرگ‌بار» به آن‌ها نیاز خواهید داشت. راه حل های کامل ارائه شده است.

۱۰۰۱ Deadly Chess Puzzles

مشخصات محصول

کتاب تاکتیک های شطرنج ⇐ زبان کتاب انگلیسی ⇐ نسخه اورجینال ⇐ فرمت کتاب pdf ⇐ سال انتشار  ۲۰۲۳ ⇐  حجم فایل ۸ مگابایت فشرده ⇐ مشاهده برخی از قسمت های کتاب ⇐ خرید فایل pgn روش دارکوب

 

۵۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 50,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 50,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    1 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    تعداد کاربران 274 عدد
    تعداد محصولات 1027 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید