0

فیلم ۱۰۰۱ تمرین آخر بازی شطرنج برای مبتدیان

خانه » دانلود » فیلم ۱۰۰۱ تمرین آخر بازی شطرنج برای مبتدیان
1001 تمرین آخر بازی شطرنج
اشتراک گذاری محصول
فیلم 1001 تمرین آخر بازی شطرنج برای مبتدیانReviewed by Farashop on Feb 16Rating:

فیلم ۱۰۰۱ تمرین آخر بازی شطرنج برای مبتدیان

 

۱۰۰۱ تمرین آخر بازی شطرنج برای مبتدیان (۱۰۰۱ Chess Endgame Exercises for Beginners) – یک طرح آموزشی سه مرحله ای برای تبدیل شما به یک جادوگر تاکتیکی

آیا تا به حال تعجب کرده اید که چگونه بهترین تاکتیکی ها به جایی که هستند رسیده اند؟ آیا آنها صرفاً نابغه هایی هستند که با مهارت های محاسباتی برتر متولد شده اند؟

اصلا! همه بازیکنان بزرگ با مطالعه آخر بازی شروع به یادگیری تاکتیک ها کردند.

چرا قسمت آخر بازی را که می‌پرسید مطالعه می‌کنید؟ زیرا آخر بازی با فضای کافی و کمترین حواس پرتی از مهره های دیگر، محیطی ایده آل برای درک نحوه تعامل مهره ها با یکدیگر است.

آنچه این طرح شامل می شود:

⭐مرحله ۱ شما را به سرعت در الگوهای تاکتیکی اساسی که به دو فصل تقسیم می‌شوند، می‌رساند: مات در ۱ و برنده شدن یک مهره در دو حرکت. پس از حفاری، شروع به دیدن آنها به طور طبیعی روی تخته خواهید کرد و تشخیص الگو شما را برای تاکتیک های پیشرفته تر آماده می کند.

⭐مرحله ۲ یک حرکت مقدماتی را با دو فصل به ترکیب‌های اصلی اضافه می‌کند: مات در ۲ و برنده شدن یک مهره در سه حرکت.

⭐مرحله ۳ بر روی دفاع در برابر تهدیدات حریف تمرکز دارد که دوباره به دو فصل در مورد دفاع از شاه و دفاع از مهره های شما تقسیم می شود.

هر فصل بیشتر به بخش‌های مختلف تقسیم می‌شود، جایی که شما با یک وزیر شروع می‌کنید. از آنجا، پیچیدگی مسئله ها به تدریج افزایش می یابد تا زمانی که از شما خواسته می شود سه مهره مختلف را هماهنگ کنید.

ایده این است که دقت را بر سرعت در حل مسئله ها اولویت دهیم. با صرف زمان از ابتدا، سرعت شما به طور طبیعی افزایش می یابد و این الگوهای تاکتیکی و همچنین نحوه حرکت مهره ها را تشخیص می دهید.

بر اساس روش مراحل با موفقیت اثبات شده است

نویسنده، استاد بین المللی توماس ویلمزه، به تدریج دانش تاکتیکی را با استفاده از روش معروف هلندی گام ها القا می کند، روشی که توسط کارشناسان آموزش شطرنج به عنوان مؤثری خاص شناخته شده است. او هم یک یا دو چیز در مورد آن می داند، که سه بار قهرمان جوانان هلند شده است، اولین بار در ۸ سالگی.

البته همه این‌ها باعث می‌شود که او در هنگام تدریس به یک امر طبیعی تبدیل شود، همانطور که او به مدت سه سال سرمربی تیم جوانان هلند بود. برای شروع، او چندین دوره موفق شطرنج دارد، بنابراین شما در اینجا در بهترین دست ممکن هستید.

حالا او می‌خواهد مطمئن شود که شما پایه‌های لازم برای تشخیص تاکتیک‌ها را دارید، و مطمئن می‌شود که از انجام این کار لذت خواهید برد. شما در مورد مهمترین تکنیک ها با فلش کارت ها و سپس آزمون های پایان فصل سؤال خواهید شد. او همچنین یک فصل انجمن اضافه کرده است، بنابراین شما می توانید تجربیات و افکار خود را در نظرات به اشتراک بگذارید تا جامعه بتوانند با هم یاد بگیرند و رشد کنند.

آماده شروع زدن ضربات تاکتیکی هستید؟ امروز ۱۰۰۱ تمرین آخر بازی شطرنج را برای مبتدیان دریافت کنید!

۱۰۰۱ Chess Endgame Exercises for Beginners

مشخصات محصول

فیلم آخر بازی و تاکتیک های شطرنج ⇐ زبان فیلم انگلیسی ⇐ مدت فیلم ۷ ساعت ۵ دقیقه ⇐ سطح آموزش بازیکنان مبتدی ، متوسط ، پیشرفته ⇐ انتشار ۲۰۲۲ ⇐ فایل pgn آموزش ⇐ نسخه mp4 با حجم ۲٫۱ گیگابایت فشرده ⇐ مشاهده نمونه فیلم  ⇐ خرید فیلم شطرنج بنونی: ساده شده

۸۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 80,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 80,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    1 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    تعداد کاربران 274 عدد
    تعداد محصولات 1027 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید