0

مربی شطرنج مرحله ۲

خانه » دانلود » مربی شطرنج مرحله ۲
مربی شطرنج مرحله 2
اشتراک گذاری محصول
مربی شطرنج مرحله 2Reviewed by Farashop on Jan 9Rating:

مربی شطرنج مرحله ۲

 

مربی شطرنج مرحله ۲ – ما مفتخریم برنامه آموزش شطرنج برای ویندوز ، که مجموعه ای از نرم افزارهای یادگیری شطرنج مبتنی بر “روش مراحل” موفق است را ارائه دهیم. این سیستم شامل چندین مرحله از مبتدی تا استادی است. (Chess Tutor Step 2)

در مرحله دوم در حال حاضر شما با استفاده از قوانین اساسی تاکتیک ها و بازی های پوزیسیونی و همچنین بسیاری از الگوها و روش های حمله برای به دست آوردن متریال آشنا می شوید.

مربی شطرنج یک برنامه ویندوز برای یادگیری شطرنج است که با آن بیش از ۴۰۰۰۰۰ کودک و نوجوان قبلاً شطرنج آموخته اند. در مرحله اول ، دانش ابتدایی به دست می آید که هر بازیکن موفق شطرنج به آن احتیاج دارد. اینجاست که روش مراحل اساساً با سایر روشهای آموزش تفاوت دارد. به عنوان مثال ، در مراحل اولیه بازی های کیش و مات ارائه نمی شود. پس از همه ، شما شروع به یادگیری مقدمات اولیه شطرنج می کنید. در این برنامه در هر مرحله از مراحل اولیه تمرینات قابل فهم  ارائه می شود ، که بلافاصله از طریق بازی تلفیق می شوند. علاوه بر این ، در مربی شطرنج روش مراحل با بسیاری از فعالیت های جدید برای یادگیری و تمرین تکمیل می شود. هیچکدام از موقعیت های شطرنج و تمرین های عملی در این برنامه هنوز منتشر نشده است ، به این معنی که حتی کسانی که روش مراحل را می شناسند قادر خواهند بود چیزهای جدیدی را برای آنها کشف کنند. مربی شطرنج ابعاد جدیدی را برای یادگیری شطرنج به ارمغان می آورد: دارای مبانی آموزشی محکم، مؤثر و سرگرم کننده ای عظیم است. این نقطه شروع ایده آل برای کودکان و بزرگسالان در هر سنی است – واقعیتی که قبلاً هزاران بار تأیید شده است.

بعد از چند هفته اول حضور در بازار ، بیشترین سؤال قبل از خرید پرسیده شده است: تفاوت بین مدرس شطرنج “قدیمی” Tasc و مربی جدید چیست؟

در اینجا با یک نگاه مهمترین تفاوت ها ذکر شده است:

• برنامه زیر سطح ، برنامه دیگری در حال کار است ، یک برنامه شطرنج ، یک موتور. معلم قدیمی Tasc قادر به بازی شطرنج نبود که البته این یک شکست بزرگ بود. هر پاسخی از کاربر پیش بینی می شد.

حجم کم اعداد موجود منجر به وجود این می شود که معمولاً فقط جواب “جواب اشتباه است”. اکنون پاسخ بسیار انعطاف پذیر است (“شاه در حال کیش است ، اما سیاه هنوز هم حرکتی دارد.”) و رایانه پاسخ را نشان می دهد. کاربر خیلی بیشتر از اینها یاد می گیرد.

• این واقعیت که یک برنامه شطرنج در حال حاضر وجود دارد ، می تواند دانش جدیدی را که به دست آورده است ، به کار گیرد. موقعیت ها را می توان به پایان رساند و حتی بازی های کامل نیز انجام می شود.

در مرحله ۱ حتی یک مبتدی قادر به برنده شدن است ، زیرا موتور بسیار بد عمل می کند ، اما به شکلی هوشمندانه. همچنین گاهی اوقات سوارها را از دست می دهد و به خود اجازه می دهد که کیش  مات کند.

• یک برنامه شطرنج ویژه برای بازی های مرحله ۱ تهیه شده است: بازی های بدون شاه ها ، به دام انداختن سوارها ، جمع آوری امتیازها و غیره.

• با گذشت سالها ، نسخه چاپی روش مراحل نیز تغییر کرده است. بسیاری از تمرینات جدید به جزوات اضافه شده است ، تمرین هایی که نه تنها مفید هستند بلکه سرگرم کننده نیز هستند. تمرین هایی از این دست (به عنوان مثال برنامه ریز مسیر) نیز در مربی گنجانده شده است.

• در حال حاضر هر مرحله حاوی مطالب بسیار بیشتری است. تقریباً هر درس در مرحله ۱ شامل: مقدمه ، تمرین های اساسی ، بازی ها ، تمرین های اضافی ، تست ها و فرصتی برای انجام بازی های شطرنج است. روی هم رفته ، تقریباً ۱۷۰۰ کار و ۶۰ بازی یادگیری.

• به طور طبیعی جهشی عظیم در توانایی های گرافیکی رایانه ها به وجود آمده است. از این امر در مربی شطرنج استفاده خوبی می شود. یادگیری توسط نمادهای گرافیکی ، اعداد و حروف پشتیبانی می شود.

Chess Tutor Step 2

مشخصات محصول

نرم افزار کامپیوتری شطرنج ⇐ نسخه اورجینال نصبی به همراه کد فعال سازی ⇐ حجم فایل  ۳۲٫۳ مگابایت زیپ شده ⇐ ویندوز XP/7/8/10 

خرید نرم افزار مربی شطرنج مرحله ۱
۶۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 60,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 60,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    1 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    محصولات مرتبط

    آموزش آخربازی های شطرنج

    آموزش آخربازی های شطرنج

    شامل 8 فروش 50,000 تومان
    انجین قدرتمند شطرنج کومودو 14.1

    انجین قدرتمند شطرنج کومودو ۱۴٫۱

    شامل 24 فروش 30,000 تومان
    تعداد کاربران 275 عدد
    تعداد محصولات 1033 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید