0

فریتز ۱۵ برای اندروید

خانه » دانلود » فریتز ۱۵ برای اندروید
فریتز 15 برای اندروید
اشتراک گذاری محصول
فریتز 15 برای اندرویدReviewed by Farashop on Jul 5Rating:

فریتز ۱۵ برای اندروید

 

فریتز ۱۵ برای اندروید – هر کسی می داند چگونه شطرنج را بازی کند تقریبا نام فریتز را شنیده اید. در سال های اولیه، فریتز به اندازه ای کوچک بود که بر روی رایانه از فلاپی دیسک نصب می شد (چیزی که جوانترین بازیکنان امروز احتمالا هرگز از آن خبر نداشتند!). در سال ۱۹۹۵، فریتز موفق به کسب قهرمانی جهان شطرنج کامپیوتر شد و به زودی در مدل سی دی رام  در سراسر جهان ساخته شد. آخرین نسخه Fritz 15 for Android یکی از قویترین موتورهای چند هسته ای در جهان است. حالا شما می توانید فریتز را در دستگاه های تلفن همراه خود بازی کنید!

شطرنج به معنای سرگرم کننده است و به همین دلیل است که برنامه فریتز دارای چند حالت مختلف بازی است. در سطح “مبتدی”، شما می توانید او را به راحتی شکست بدهید. در سطح “بازیکنان باشگاه”، شما می توانید بازی های واقع گرایانه که در آن فریتز به طور فعال به ترکیبات تاکتیکی اجازه می دهد. آن را به سطح “استاد” تغییر بدهید سخت می شود در سطح “استاد بزرگ” خیلی سخت می شود. فریتز هر گونه واریانت شروع باز در بازی های استادانه را می داند. اما شما همچنان شانس خود را دارید: عملکرد نوآورانه “Assisted Play” به شما اشاره دقیق حرکت را می دهد و شما را از اشتباهات ساده محافظت می کند.

Fritz 15 for Android

 

Fritz 15 for Android

 

توجه :همیشه قبل از اجرا برنامه فریتز، اتصال اینترنت دستگاه اندروید خود را خاموش کنید. بعد از اجرا فریتز اینترنت خود را روشن کنید. اگر به اشتباه برنامه فریتز را با اتصال به اینترنت اجرا کردید نگران نباشید Fritz Data را از تنظیمات اندروید پاک کنید.

مشخصات محصول

محصول جدید ۲۰۱۸ ⇐اپلیکیشن اندروید بازی شطرنج ⇐ نسخه اورجینال کرک شده ⇐ حجم فایل ۳۱ مگابایت به صورت زیپ  ⇐ فریتز ۱۵ برای اندروید

خرید فیلم استاد شدن در قربانی تعویض
۴۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 40,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 40,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    80 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    تعداد کاربران 274 عدد
    تعداد محصولات 1004 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید