0

تله های کشنده گشایش

خانه » دانلود » تله های کشنده گشایش
تله های کشنده گشایش
اشتراک گذاری محصول
تله های کشنده گشایشReviewed by Farashop on Mar 31Rating:

تله های کشنده گشایش

 

تله های کشنده گشایش – تله های شروع بازی شطرنج چیزی است که می تواند بازی شما را رقم بزند یا خراب کند. همه از این که در حرکت هفتم یک مهره از دست می دهند و یا اینکه شاهشان در حرکت دهم زیر حملات حریف قرار گیرد متنفرند. در عین حال ، همه عاشق یادگیری تله های گشایش جدید و جالب هستند که می توانند بلافاصله در چند حرکت برنده یک بازی شوند.

اگر بازیکنی هستید که دوست دارید در مرحله ابتدایی بازی از بروز دردسر خودداری کنید و در عین حال می خواهید یاد بگیرید که چگونه حریف خود را به دلیل تصمیم گیری های بی اساس گشایش مجازات کنید ، این دوره دام های کشنده گشایش برای شما مناسب است.

در این دوره ۲ ساعته ، استاد بزرگ برایان اسمیت یک کار عالی را انجام می دهد و مهمترین تله های گشایش را که یک بازیکن شطرنج در هر سطحی از مبتدی تا استاد بزرگ باید بداند توضیح می دهد. او با تله های ساده شروع به کار می کند و در ادامه به کشف و تحلیل برخی از تله های بسیار پیچیده با جزئیات می پردازد.

چگونه این دوره به من کمک می کند؟
با مشاهده دقیق این دوره و دنبال کردن نمونه ها ، با جلوگیری از این تله های کشنده ، در بازی های زیادی پیروز  خواهید شد. همچنین می توانید با مخلوط کردن برخی از این تله ها و آماده سازی خود، در مسابقات غیر منتظره برنده شوید. دانستن این اطلاعات برای همه بازیکنان زیر سطح ۲۲۰۰ توصیه می شود. یادگیری این تله ها به شما این امکان را می دهد که در اوایل بازی تله هایی دشوار و اغلب نامرئی را برای حریفان خود رقم بزنید مخصوصاً بازیکنان قدرتمند در سطح باشگاه.

آنچه در این دوره دریافت خواهید کرد: (Deadly Opening Traps with GM Bryan Smith)

۱۹ تله گشایش بسیار قدرتمند را کشف کنید که بسیاری از آنها می توانند برای ضرب و شتم بازیکنان با عنوان استفاده شوند.
ایده های گشایش ویژه ای که همیشه باید در خاطر داشته باشید تا از دردسر خود دور شوید، تکنیک های واقعی که می توانید برای مجازات حریفان خود برای گشایش های اشتباه استفاده کنید.
توصیه های استاد بزرگ در مورد نحوه استفاده از این تله ها با مجموعه گشایش خود
و خیلی بیشتر!
دانستن تله های مختلف شطرنج به شما کمک می کند که در یک اشتباه از پیروزی ۱۰ حرکتی خوداری کنید و … شاید بتوانید در برخی از بازی های سریع پیروز شوید.

Deadly Opening Traps with GM Bryan Smith

 

Deadly Opening Traps with GM Bryan Smith

مشخصات محصول

فیلم شطرنج ⇐ زبان انگلیسی ⇐نسخه اورجینال ⇐ فرمت mp4 ⇐ مدت ۲ ساعت ⇐ حجم ۱۰۵ مگابایت فشرده ⇐سطح مبتدی تا پیشرفته ⇐ مشاهده نمونه آموزش ⇐  خرید کتاب سیستم الشاد

۵۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 50,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 50,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    2 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    محصولات مرتبط

    تعداد کاربران 274 عدد
    تعداد محصولات 1012 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید