0

تعویض گامبی وزیر برای سیاه

خانه » دانلود » تعویض گامبی وزیر برای سیاه
تعویض گامبی وزیر برای سیاه
اشتراک گذاری محصول
تعویض گامبی وزیر برای سیاهReviewed by Farashop on Jun 12Rating:

تعویض گامبی وزیر برای سیاه

 

تعویض گامبی وزیر برای سیاه – گامبی وزیر یکی از قدیمی ترین و قابل اطمینان ترین گشایش است که عمدتا بر اساس درک پوزیسیونی و ساختاری است. نویسنده، راهنمای کامل در مورد آن را ارائه می دهد و اگر کسی آن را اداره کند، قادر به استفاده از آن در کل شطرنج خود خواهد بود. این گشایش هرگز از مد نمی افتد، ایده های استراتژیک و پوزیسیون آن توسط رایانه های قوی رد نخواهد شد.

نویسنده ارائه راهنمای جامع به واریانت تعویض گامبی وزیر بعد از ۱d4 d5; 2.c4 e6; 3.Nc3 Nf6; 4.cxd5 exd5 ارائه یک مجموعه کامل برای سیاه در برابر تمام امکانات معقول سفید. ساختار پیاده بلافاصله نامتقارن می شود؛ این واقعیت تضمین کننده تنش درازمدت است.

در عوض تعویض اورتدکس گامبی وزیر چیزهایی که به تدریج کاهش می یابد، به ندرت طوفانی می شوند، اما تنش ممکن است طولانی تر بماند و تنها با درک پوزیسیون ها می تواند کار خوبی انجام دهد. یکی باید خود را در واریانت ها جهت یابی کند، با این حال، خطوط کمتری باید حفظ شود. مهمترین چیز ارتدکس این است که آن را تضمین می کند که یک پوزیسیون قابل بازی و امن می شود، این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه تمام خطوط بازی ممکن است با دستورالعمل های مختلف حرکت رخ دهد و برخی از پوزیسیون ها می توانند به روش های مختلفی اتفاق بیافتد، بنابراین اولین حرکت بازی های نمونه گاهی تغییر یافته است تا یک ساختار واضح داشته باشد تا به جهت گیری شما در واریانت ها کمک کند.

The Exchange Queen’s Gambit for Black

مشخصات محصول

زبان انگلیسی ⇐ نسخه اورجینال ⇐ فرمت pdf ⇐ سال انتشار ۲۰۱۸ ⇐  حجم فایل ۲۱٫۳ مگابایت به صورت زیپ ⇐ دسته بندی شروع بازی شطرنج ⇐ انتشارات Chess Evolution

خرید فیلم سیسیلی نایدروف تنبل
۵۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 50,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 50,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    1 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    تعداد کاربران 281 عدد
    تعداد محصولات 1094 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید