0

ایده های جدید در دفاع آلخین

خانه » دانلود » ایده های جدید در دفاع آلخین
ایده های جدید در دفاع آلخین
اشتراک گذاری محصول
ایده های جدید در دفاع آلخینReviewed by Farashop on Mar 15Rating:

ایده های جدید در دفاع آلخین

 

ایده های جدید در دفاع آلخین –  رونن هازوی یک دوره جدید آموزش دفاع آلخین را برای شما به ارمغان آورده است ، او از ایده جدید در دفاع آلخین به بررسی گشایش خود می پردازد. و در اولین سری جدید خود ،استاد بزرگ رونن هازوی متخصص گشایش به شما نشان می دهد که چگونه بهترین راه حل دفاع سر سخت آلخین با مطمئن ترین سلاح ۱e4 Nf6 2.e5 Nd5 3.d4 d6)4.Nf3) سفید از یک خط محکم که توسط تمام بازیکنان برتر استفاده می شود و همچنان برای سفید مهم است.

دفاع الخین یک گشایش تحریک آمیز است. سیاه به جای انجام کارهایی مشابه با سفید و ایجاد پیاده در مرکز ، حریف خود را دعوت می کند تا اسب خود را در اطراف تخته تعقیب کند و به محض پیروزی در وی ، یک مرکز گسترده پیاده راه اندازی کند. این در واضح ترین حالت آن در واریانت چهار پیاده اصولی مشاهده می شود ، که در آن ۲٫e5 Nd5 3.d4 d6 4.c4 Nb6 5.f4 dxe5 6.fxe5 بازی می شود. سفید می تواند به سه پیاده مرکزی اشاره کند ، از طرف دیگر سیاه اسب شاه خود را از g8 به ظاهرا غیرقابل پیش بینی b6 منتقل کرده است.

این گشایش جدی نبود تا اینکه قهرمان چهارم جهان الکساندر آلخین (۱۹۶۳ – ۱۸۹۲) این بازی را از سال ۱۹۲۱ آغاز کرد. این درحالی ساخته شده است که اصول عقاید قدیمی مورد سؤال قرار می گرفتند و مردم به دنبال چیز جدیدی بودند. ایده اصلی ، تحریک ایجاد یک مرکز پیاده که بعداً هدف حملات خواهد بود ، بسیار تأثیرگذار بود و تأثیر آن را می توان در بسیاری از شروع بازی های مدرن دیگر مشاهده کرد.

مشخصات محصول

زبان انگلیسی ⇐ نسخه اورجینال ⇐ فرمت فیلم wmv ⇐ مدت فیلم ۱۳۷ دقیقه ⇐ حجم فایل ۱۲۳ مگابایت فشرده ⇐ مشاهده نمونه فیلمخرید فیلم خرد کردن سفید با گامبی شلیمان

۵۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 50,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 50,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    1 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    محصولات مرتبط

    تعداد کاربران 274 عدد
    تعداد محصولات 1027 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید