0

استادی وسط بازی در سبک کاسپاروف

خانه » دانلود » استادی وسط بازی در سبک کاسپاروف
استادی وسط بازی
اشتراک گذاری محصول
استادی وسط بازی در سبک کاسپاروفReviewed by Farashop on Dec 10Rating:

استادی وسط بازی در سبک کاسپاروف

 

استادی وسط بازی در سبک کاسپاروف – کاسپاروف یکی از بهترین بازیکنان در جهان است که تاکنون زندگی کرده یا احتمالا بهترین است. او در سالهای اخیر به عنوان قهرمان شطرنج جهان و در تورنمنت های برتر در شطرنج غلبه کرد.

مطمئنا او استعداد بزرگی است، اما در این دوره ما سعی کردیم تکنیک های میانه ای خود را تجزیه و تحلیل کنیم و با کلمات ساده برای دانش آموزان بلند پروازانه توضیح دهیم، بنابراین هر کسی می تواند آنها را یاد بگیرد و بازی خود را بهبود بخشد.

به طور خاص، شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای مبارزه با ابتکار عمل، آنچه قربانی مبادله است و زمانی که آن را، چگونه قربانی پیاده های خود را با موفقیت و بسیاری دیگر.

“این دوره (Mastering the Middlegame in Kasparov’s Style) استادی وسط بازی در سبک کاسپاروف در مورد زندگی گری کاسپاروف نیست، بلکه در مورد تکنیک های موفق و ایده هایی است که او در بازی هایش برای پیروزی استفاده کرده است”

برنامه آموزش : (Mastering the Middlegame in Kasparov’s Style)

۱٫ گری کسپاروف چه کسی است؟

معرفی کوچک گری کاسپاروف

۲٫ مبارزه بی پایان برای ابتکار

برای بسیاری از بازیکنان شطرنج، قبل از کاسپاروف و بعد از آن، بازی شطرنج شامل حرکت در گشایش است، مهره های خود را توسعه می دهد و سپس، وقتی توسعه به پایان می رسد، در حرکت ۱۵ یا ۲۰، بازی را از آنجا شروع می کند.
اما این چیزی نیست که با کاسپاروف باشد. کاسپاروف برای این واقعیت که نبرد برای ابتکار عمل که براستی حرکت گشایش هایش منحصر به فرد بود. بسیاری از اوقات، او واقعا با جهان بینی برخی از ایده های نوآورانه در مراحل ابتدایی، عجیب و غریب بود. او اغلب مهره را قربانی می کند تا حریف خود را برای توسعه مهره هایش یا قلعه و غیره دشوار سازد.

۳٫ تعویض قربانی

تعویض قربانی در واقع یکی از علائم تجاری گری کاسپاروف بود. چند بار او قربانی پوزیسیونی شگفت انگیزی را انجام داد. بسیاری از آنها به دلیل آمادگی در خانه بودند.

۴٫ مطالعه بازی های قبلی قهرمانان

در این درس استادی وسط بازی در سبک کاسپاروف، من می خواهم این بخش را به یکی از بزرگترین رقابت های تاریخ شطرنج اختصاص دهم، که بین قهرمان ما گری کاسپاروف و قهرمان پیشین آناتولی کاراپف است. به طور خاص، من می خواهم در مورد موضوع اهمیت بازی ها و موقعیت هایی که با سبک شطرنج شما مطابقت دارد صحبت کنید.
بسیاری از بازیکنان گشایش ها یا موقعیت هایی را انتخاب می کنند که فقط بازی می کنند زیرا آنها شاهد حضور برخی بازیکنان قوی در این گشایش بازی هستند
اما یک سوال بزرگ وجود دارد: آیا واقعا برای شما به عنوان یک بازیکن شطرنج برای سبک شطرنج شما مناسب است؟ در نهایت، ما موتور نیستیم، هر کدام از ما یک سبک متفاوت دارد، روش دیگری برای بازی کردن است.

۵٫ رویکرد جهانی برای شطرنج: پیشگیری و محدودیت

در این درس ویدیوی استادی وسط بازی در سبک کاسپاروف، من در مورد اهمیت یک بازیکن شطرنج جهانی صحبت خواهم کرد. یک بازیکن شطرنج جهانی چیست؟ منظورم این است که بازیکن می تواند در سطح خوبی در بسیاری از موقعیت ها بازی کند. ممکن است واضح باشد که یک بازیکن خوب باید در تمام قسمت های بازی برتر شود، اما این مورد نیست. من فکر می کنم اولین قهرمان جهان با سبک بسیار شطرنجی جهانی بوریس اسپاسکی در ۶۰ سالگی بود. هر قهرمان جهان قبل از او سبک خاصی داشت.
به عنوان مثال، میخائیل تال یک بازیکن بسیار تیز، یک مهاجم بسیار باشکوه بود؛ سبک او بود. همه می دانستند که او همیشه دوست داشت بازی های حمله انجام دهد و تقریبا در هر فرصتی تقدیر کند. اگر شما قهرمان جهان مانند میخائیل بوتینیک،  که یک بازیکن بسیار پوزیسیونی بود؛ او دارای مدرسه شطرنج به اصطلاح مدرسه ای بود که بر اساس جنبه های بازی پوزیسیونی بود.

۶٫ قربانی پیاده

در این فصل استادی وسط بازی در سبک کاسپاروف ما قصد داریم در مورد کاسپاروف گفتگو کنیم درک هارمونی مهره یا، اگر دوست دارید، هماهنگی مهره باشد. بنابراین، یکی از چیزهایی که کاسپاروف در بازیهای خود دارد، توانایی واقعی  احساس برای مهره هایش به طوری که او همیشه می دانست که چگونه موقعیت خود را بهبود می بخشد.

۷٫ قربانی پیاده – قسمت ۲

در بسیاری از فیلم ها یا کتاب های شطرنج همیشه به ما گفته شده است که ما باید دائما سعی کنیم نقاط ضعفمان را بهبود ببخشیم، اما من می خواهم نشان دهم که چگونه کاسپاروف در این بازی ها نه تنها همیشه سعی در بهبود بخشیدن به مهره هایش دارد، راه کارآمد؛ به طوری که او نه تنها یک مهره را در یک زمان بهبود داد، اما او همیشه موقعیت خود را به طور کلی بهبود بخشید، و در مورد تمام مهره هایش فکر کرد.

۸٫ سبک خود را بشناسید و به آن اعتقاد داشته باشید / تنظیم کنید

در استادی وسط بازی در سبک کاسپاروف ما قصد داریم درباره قربانی کردن کاسپاروف بحث کنیم. این بار، من این درس را به خاطر قربانی هایی که بیشتر پویا هستند، اختصاص می دهم، یعنی کاسپاروف برای جلوگیری از مزایای فوری، یک پیاده را قربانی می کند. مزایای فوری با مزایای طولانی مدت متفاوت است.
این نوع مزایا در طول زمان ناپدید می شوند، اگر از آنها به درستی استفاده نکنید. به عنوان مثال،ما معمولا در مورد،  مزیت توسعه صحبت می کنیم. بنابراین مزیت توسعه در گشایش چیزی است که تمایل به تبخیر در طول زمان که شما باید از آن استفاده کنید. در اینجا کاسپاروف تصویری بسیار خوبی از نحوه انجام آن می دهد.

۹٫ دفاع فعال و ضد بازی

کاسپاروف یک بازیکن بسیار فعال بود او همیشه تلاش می کرد تا بهترین کار را از مهره هایش انجام دهد. کاسپاروف به جای دفاع فعال (ضد بازی)، ترجیحا به دفاع غیر فعال می پرداخت.

تست مهارت های خود

دوره استادی وسط بازی در سبک کاسپاروف همچنین یک بخش عملی تعاملی – بخش «تست مهارت های خود»  که از شما خواسته خواهد شد تا بهترین حرکت را از بازی های کاسپاروف پیدا کنید، و پاسخ ها در قالب ویدئو توضیح داده شده است.

لازم است که دانش مورد نیاز را در عمل قرار دهید. در این دوره ۶ کار عملی (بیش از ۵۰ بازی) وجود دارد که به شما کمک می کند تا ایده های این درس را بهتر درک کنید و به یاد داشته باشید.

Mastering the Middlegame in Kasparov’s Style

مشخصات محصول

زبان انگلیسی ⇐ ۹ درس ⇐ ویدئو ۳٫۷ ساعت mp4 ⇐ سطح مهارت مبتدی تا متوسط ⇐حجم فایل ۱۱۸مگابایت به صورت زیپ ⇐استادی وسط بازی در سبک کاسپاروف

طرح های حمله ای ساده در شطرنج

 

۶۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 60,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 60,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 1,00 out of 5)
    Loading...

    8 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    محصولات مرتبط

    10 کلید برای دفاع

    فیلم شطرنج ۱۰ کلید برای دفاع

    شامل 3 فروش 80,000 تومان
    له کردن شاه

    فیلم شطرنج له کردن شاه

    شامل 0 فروش 60,000 تومان
    3 گام تا ریتینگ 2000

    فیلم شطرنج ۳ گام تا ریتینگ ۲۰۰۰

    شامل 30 فروش 80,000 تومان
    تعداد کاربران 274 عدد
    تعداد محصولات 1025 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید