0

فریتز ۱۷ – برنامه شطرنج غول پیکر کامپیوتر – Fat Fritz

خانه » دانلود » فریتز ۱۷ – برنامه شطرنج غول پیکر کامپیوتر – Fat Fritz
فریتز 17
اشتراک گذاری محصول
فریتز 17 - برنامه شطرنج غول پیکر کامپیوتر - Fat FritzReviewed by Farashop on Feb 2Rating:

فریتز ۱۷ – برنامه شطرنج غول پیکر کامپیوتر – Fat Fritz

 

Fritz 17 – فریتز ۱۷ – در اواخر قرن ، فریتز دنیای شطرنج را با پیروزی بر گری کاسپاروف و ولادیمیر کرامنیک قهرمان جهان در آن زمان مجذوب خود کرد. “محبوب ترین برنامه شطرنج” (به گفته مجله آلمانی Der Spiegel) همه چیزهایی را که شما به عنوان یک علاقه مند اختصاصی به شطرنج نیاز دارید ، با روش های نوآوری آموزش برای آماتورها و حرفه ای ها به طور یکسان ، به علاوه دسترسی به مجموعه کاملی از برنامه های وب ChessBase از جمله سرور بازی پلی چس را ارائه می دهد.

به زودی این ایده به وجود آمد که از پایگاه موجود ما صدها هزار بازی خوب استاد بزرگ برای کوتاه کردن این روند یادگیری استفاده کنیم. این رویکرد به طور منطقی توسط ویرایشگر فنی دیرینه ما آلبرت سیلور دنبال شد و براساس فناوری الفا زیرو، وی یک بازی عصبی را برای یک سال کامل با بازی های استاد بزرگ آموزش داد.

نتیجه آنقدر قانع کننده است که ما اکنون آن را به عنوان “Fat Fritz” به همراه Fritz17 منتشر می کنیم. با وجود همه چیز ، Fat Fritz در مقایسه مستقیم همه برنامه های سنتی شطرنج و حتی آلفا زیرو را شکست می دهد. حرکاتی که در تجزیه و تحلیل ارائه می شود ، غالباً انسانی و برنامه ریزی شده است. با یک محدودیت دردناک عملی: Fat Fritz برای دستیابی به قدرت بازی کامل خود ، به کارت گرافیک Nvidia با عملکرد بسیار بالا (“GPU”) احتیاج دارد. با این وجود ، برای اولین بار در سالهای بسیاری می توانیم یک پیشرفت واقعی در برنامه های شطرنج را ثبت کنیم. Fat Fritz و LCZero در حال حاضر شروع به تغییر تئوری گشایش می کنند.

آموزش روش های گشایش

Fritz 17 وظایف جدیدی را ارائه می دهد تا به طور چشمگیری در ساخت ، اداره و مهمتر از همه انتقال به حافظه یک مجموعه گشایش ساده عمل کند. اگر کسی نتواند آن را به خاطر آورد ، بهترین استفاده از درخت واریانت چیست؟ فریتز ۱۷ یک اجرا را معرفی می کند که مبتنی بر واریانت کل نیست بلکه در حرکت است. شما در مورد حرکت تصمیم می گیرید: “در همان شخصی است که من می خواهم خودم بازی کنم” و پس از آن کل واریانت به مجموعه  شما منتقل می شود. برتری: با برخی تصمیمات و چند کلیک می توانید یک مجموعه قابل استفاده را تنظیم کنید. این مجموعه بصورت آنلاین است ، یعنی می توان بلافاصله توسط هر رایانه و وب دسترسی پیدا کرد.

تمرین و بازی کنید

هنگامی که روی یک مجموعه کلیک کردید ، سرگرمی شروع می شود: اکنون شما آن را با تمرین یاد می گیرید. برای این کار واریانت خود را بازی می کنید و فریتز پاسخ می دهد به گونه ای که تا آنجا که ممکن است ، در داخل مجموعه خود باشید. در ابتدا حرکات با توجه به تکرار آنها در تئوری انجام می شود. بعد از مدتی مشخص می شود که شما به درستی تسلط  پیدا کرده اید. سپس سیستم های مشکل ساز بارها تکرار می شوند تا بتوانید با حداقل تلاش به سرعت به یقین دست پیدا کنید. این سیستم از یادگیری زبانهای خارجی شناخته شده است.

برای سرگرمی ، فریتز اندازه منطقه تئوری شما تسلط دارد و آن را به عنوان تعدادی امتیاز وارد یک لیست رتبه بندی می کند. برای تمرین مفید است همچنین این واقعیت است که در تمرین های خود هنگام رسیدن به پایان واریانت می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به عنوان یک بازی تمرینی ادامه دهید یا خیر. تمرین همچنین می تواند با هر درخت واریانت دیگری که مایل به بارگیری آن هستید (مجموعه سنتی ChessBase) ، حتی تنها با یک بازی در صورت تمایل به یادگیری آن بوسیله مرکز انجام شود.

مجموعه های آماده

همراه با Fritz 17 مجموعه های بروز آماده شده در دسترس است. می توانید با مراجعه به آنها ، تمرین کنید و یا آنها را با کلیک های معمول برای ثبت علائم حرکات در مجموعه خود بگنجانید. این مجموعه های آماده در هر حالت در چهار سطح ساده ، باشگاهی ، مسابقات و حرفه ای وجود دارد. هنگام صرفه جویی در کار؛ نیازی نیست یک نسخه ساده تر از سطح باشگاه را از مجموعه حرفه ای تمام عیار به تنهایی استخراج کنید.

 نکات برجسته :

اکنون با “Fat Fritz” *: یک موتور عصبی بسیار قوی با الهام از Alpha Zero ، که تجزیه و تحلیل استراتژیک شبیه به انسان را با کیفیت کلاس جهانی تولید می کند.
موتور پیشرفته فریتز ۱۷ با تکنولوژی ارزیابی و جستجوی قدرت بی رحم مرسوم
مدیریت یک کلیک مناسب از مجموعه گشایش های شما
آموزش گشایش با کنترل موفقیت ، پیشرفت خود را با فناوری یادگیری الکترونیکی اندازه گیری کنید
شامل صدها مجموعه های آماده ساخته شده از جمله “حمله رعد اسا و آموزش”: فریتز معمای تاکتیکی را از بازی های بلیتز خود ایجاد می کند

Fritz 17 – The giant PC chess program, now with Fat Fritz

مشخصات محصول

نرم افزار کامپیوتری شطرنج ⇐ نسخه اورجینال نصبی به همراه کرک فعال سازی ⇐ حجم فایل  ۱٫۶۶ گیگابایت زیپ شده ⇐ فایل آموزش نصب ⇐محصول ۲۰۱۹

خرید فیلم بسته قاتل گامبی های سالگادو
۵۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 50,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 50,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    14 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    محصولات مرتبط

    مگا دیتابیس 2024

    نرم افزار شطرنج مگا دیتابیس ۲۰۲۴

    شامل 33 فروش 80,000 تومان
    نرم افزار شطرنج چس بیس 17

    نرم افزار شطرنج چس بیس ۱۷

    شامل 18 فروش 80,000 تومان
    تعداد کاربران 275 عدد
    تعداد محصولات 1033 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید