0

فیلم شطرنج دراگون شتاب زده – یک سلاح تند و تیز در برابر e4

خانه » دانلود » فیلم شطرنج دراگون شتاب زده – یک سلاح تند و تیز در برابر e4
دراگون شتاب زده
اشتراک گذاری محصول
فیلم شطرنج دراگون شتاب زده - یک سلاح تند و تیز در برابر e4Reviewed by Farashop on Mar 2Rating:

دراگون شتاب زده – یک سلاح تند و تیز در برابر e4

 

دراگون شتاب زده (The Accelerated Dragon ) – پس از حرکت های ۱٫e4 c5 2.Nf3 Nc6 3.d4 cxd4 4.Nxd4 g6! اصطلاحا به “دفاع دراگون شتاب زده” از سیسیلی منتهی می شود، که با ایده رسیدن به موضوع شکستن مرکز با حرکت D7-D5  مشخص می شود (در مقایسه با “واریانت اژدها”، که در آن سیاه حرکت D7-D6 را بازی می کند) در این دی وی دی نادژدا کوسینسوا ، استاد بزرگ و بازیکن زن روسی، اسرار گشایش مورد علاقه اش را نشان می دهد. استاد کوسینسوا دراگون شتاب زده را برای چندین سال بازی کرده و با آن موفقیت زیادی به دست آورده است. با این نسخه کامل برای سیاه در برابر ۱٫e4! شما هم می توانید گشایش خود را تسریع کنید.  

در حرکت پنجم سفید، اساسا دو ادامه وجود دارد. اول، ۵٫c4 – سیستم محبوب ماروکزی،  دوم، “واریانت باز” ۵٫Nc3، که در برابر آن استاد بزرگ کمتر از دو سیستم امیدوار کننده ارائه می دهد: درمان پویای مدرن با حرکت سریع D7-D5، که بخشی از مجموعه عالی استاد بزرگ بوریس گلفند، که در سال ۲۰۱۷ چندین بار این خط را با موفقیت به کار گرفت و آن را بسیار محبوب کرد. و آرام کننده تر، رویکرد استراتژیک با … d6 و … Qa5، که شخصیت کاملا متفاوت را به بازی می دهد. کوسینسوا تئوری های خطوط اصلی و خطوط جانبی دراگون شتاب زده، اما بسیاری از استراتژی های زیرکانه این گشایش را با طرح های معمول خود و شکستن پیاده (مانند D7-D5 و B7-B5)،توضیح می دهد و البته او همچنین حیله های تاکتیکی هوشمندانه، مانند قربانی تعویضی کلاسیک سیسیلی … Rxc3 به دنبال … Nxe4 نشان می دهد. متریال های یاد شده را می توان با وظیفه های تعاملی با بازخورد ویدئویی تمرین کرد که شما را برای بازی عملی مناسب می کند و به شما کمک می کند تا حریف خود را عرق دهید!

The Accelerated Dragon

توجه : فرمت Fritztrainer این محصول با نرم افزار ( دانلود ChessBase Reader کار میکند.

مشخصات محصول

محصول ۲۰۱۸ ⇐ زبان فیلم انگلیسی ⇐ دراگون شتاب زده ⇐ سطح آموزش پیشرفته تا حرفه ای ⇐ مدت ۴ ساعت ۵۱ دقیقه ⇐ نسخه Mp4 با حجم ۱۷۴ مگابایت و نسخه SDVL با حجم ۴۳٫۵ مگابایت به صورت زیپ⇐اورجینال بهمراه پورت ⇐ خرید فیلم دفاع هندی شاه : ضرب و شتم سیستم فیانکتوی

۶۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 60,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 60,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    0 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    تعداد کاربران 282 عدد
    تعداد محصولات 1101 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید