0

۱۲۵ گشایش شگفت آور در شطرنج

خانه » دانلود » ۱۲۵ گشایش شگفت آور در شطرنج
125 گشایش شگفت آور در شطرنج
اشتراک گذاری محصول
125 گشایش شگفت آور در شطرنجReviewed by Farashop on Apr 21Rating:

۱۲۵ گشایش شگفت آور در شطرنج

 

 ۱۲۵ گشایش شگفت آور در شطرنج ( ۱۲۵ Chess Opening Surprises) –  می توانید حریف خود را با ایده شروع بازی مدرن شگفت زده کنید. یک بازیکن شطرنج نمی تواند با یک هدف ثابتی بازی کند. روزهایی است که بازیکنان با یک پوزیسیون پیچیده را که از آن هیچ وقت تغییری نکردند رفته اند. این کتاب همانند بمبی در ظاهری آرام با شروع استاندارد برای مغلوب کردن حریفان خود می باشد و گنجینه ای از ایده های غیر معمول در مراحل اولیه گشایش است که هر کدام یک پایه منطقی محکم دارند اما در برابر بازی معمولی اجرا می شود. هر ایده دارای برخورد  سریع پنهانی است و توسط تجزیه و تحلیل واقعی پشتیبانی می شود تا شما بتوانید با اعتماد به نفس آن را امتحان کنید.

برای این نسخه جدید کتاب ۱۲۵ گشایش شگفت آور، استاد برگس به طور کامل مطالب متنوعی را با بسیاری از احکام جدید و تجزیه و تحلیل و ایده های اضافی مرور کرده و گسترش داده است. تک تک حرکات دوباره بر علیه نظریه فعلی بررسی شده است. بخش های با نام تجاری جدید عمدتا با ایده هایی که قبل از سال ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ شناخته شده بودند، با ایده هایی که پیش از ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ شناخته شده بودند، مقابله می کردند.

۱۲۵ Chess Opening Surprises

درباره نویسنده

استادگراهام برگس، استاد شروع بازی و یکی از بنیانگذاران شرکت است. او دارای رکورد جهانی برای بازی شطرنج ماتریس ماراتن است و در مینه سوتا زندگی می کند. این کتاب شطرنج بیست و چهارمین کتاب اوست، کارهای قبلی او شامل راهنماهای گشایش شناخته شده و متداولترین متون عمومی است.

مشخصات محصول

کتاب گشایش بازی شطرنج ⇐ زبان انگلیسی ⇐ نسخه اورجینال ⇐ فرمت کتاب pdf  ⇐ سال انتشار  ۲۰۱۷ ⇐  حجم فایل ۱۰ مگابایت فشرده ⇐ مشاهده برخی از قسمت های کتاب خرید کتاب بازی های افسانه ای شطرنج Chess Games of Legends

۵۰,۰۰۰ تومان – خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول 50,000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • بروز ترین فروشگاه شطرنج
  • دارای محصولات اورجینال
  • پشتیبانی محصولات
  • 50,000 تومان – خرید
    رتبه دادن به محصول
    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...

    4 خرید

    ۰دیدگاه

    جزییات محصول

    تعداد کاربران 274 عدد
    تعداد محصولات 1027 عدد
    تعداد نوشته ها 7 عدد

    شبکه های اجتماعی

    فراچس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    پیشنهاد ویژه

    اپلیکیشن های اندروید